Με το τουφέκι και τη λύρα

ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΙΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΜΕ;

Με τίτλο «Η γέννηση ενός έθνους», προαναγγέλει το ΣΚΑΙ μια νέα σειρά που αναφέρεται στην επανάσταση του 21. Επειδή οι καιροί είναι πονηροί κι επειδή υπάρχει μια γενικότερη φιλολογία από πλευράς των αποδομητών ιστορικών που προσπαθούν να μας πείσουν ότι την περίοδο της επανάστασης του 21 δημιουργήθηκε το ελληνικό έθνος, ο τίτλος της σειράς μας κάνει ιδιαίτερα επιφυλακτικούς. Τη συνέχεια της ύπαρξής μας σα λαός από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα έχουν τεκμηριώσει οι ιστορικοί και επιβεβαιώσει η έρευνα. Θα είναι κρίμα αν η σειρά του ΣΚΑΙ αποδειχτεί μια ακόμα προσπάθεια των ΜΜΕ να χειραγωγήσουν τη σκέψη και το φρόνημα του λαού μας σύμφωνα με τις επιταγές της Νέας Τάξης. Θα περιμένουμε να δούμε και θα επανέλθουμε.

Advertisements

Αύγουστος 19, 2010 - Posted by | Uncategorized | , , ,

8 Σχόλια »

  1. Θα περιμένουμε δηλαδή το προφανές…

    Σχόλιο από Λαυρέντης | Αύγουστος 19, 2010 | Απάντηση

    • Και θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι να απαντήσομε. Οι άνθρωποι μας ενημέρωσαν εγκαίρως, άρα κι εμείς δε δικαιολογούμαστε να μην είμαστε προετοιμασμένοι.
      Απου ‘χει άρματα ας βαστά κι απού δεν έχει ας εύρει!

      Σχόλιο από Fourokatos | Αύγουστος 20, 2010 | Απάντηση

  2. Καταρχήν καλησπέρα σας. Συγχαρητήρια για το όμορφο ιστολόγιο σας (μου αρέσει, το διαβαζω συχνά και το έχω βάλει στο blogroll του blog μου.

    Στο προκείμενο:
    Η γνωστή άκριτη υιοθέτηση των χομπσμπαουμικών ιδεολογημάτων, συνεχίζεται από (νεο-) και (μετά-) αποδομητές.

    Ευτυχώς που στην Ελλάδα υπάρχει κι ένας Γ.Κοντογιώργης που πάει κόντρα σε όλους αυτές τις…»βεβαιότητες» και δεν πληρώνεται για να στοχάζεται
    (βλ. δείγματος χάριν τα βιβλία του:
    -«Έθνος και εκσυγχρονιστική νεοτερικότητα», Εναλλακτικές Εκδόσεις
    -Το ελληνικό κοσμοσύστημα, τόμος α’,εκδ. Σιδέρη
    -Ελληνικότητα και «διανόηση»,μαζί με τον Μ. Θεοδωράκη, εκδ. Ιανός).
    Υπάρχει ένας Θ. Ζιάκας, που δεν τον ενδιαφέρει να είναι «αρεστός» και οι αναλύσεις του επί του θέματος είναι καίριες
    (βλ. δείγματος χάριν τα βιβλία:
    -Πέρα από το άτομο,εκδ. Αρμός
    -Αυτοείδωλον εγενόμην,εκδ.Αρμός)

    Υπάρχουν φυσικά και άλλοι (Καραμπελιάς, Κουτρούλης, Ήφαιστος, Γιανναράς, ο αείμνηστος Κονδύλης κ.α.).

    Ερώτημα:Γιατί αυτή η εμμονή στη χομπσμπαουμική «Βουλγάτα»;

    Την απάντηση την ξέρετε…
    «Ρητορικό» το ερώτημα…

    Σχόλιο από ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΤΟΜΟ | Αύγουστος 19, 2010 | Απάντηση

    • Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια αλλά περισσότερο για τη βιβλιογραφία που παραθέτετε. Πέρα από όσα ήδη κάνουμε, είναι απαραίτητο να δρούμε συντονισμένα και οργανωμένα ώστε να αντιμετωπίσομε την οργανωμένη δική τους επίθεση. Δεν έχει μείνει πολύς καιρός, το ρολόι μετράει αντίστροφα. Μη χάνουμε το κουράγιο μας!

      Σχόλιο από Fourokatos | Αύγουστος 20, 2010 | Απάντηση

  3. Αν μου επιτρέπετε μια μικρή προσθήκη στο χτεσινό μου σχόλιο:
    Στο βιβλίο του Γ.Καραμπελιά «Το 1204 και η διαμόρφωση του νεώτερου ελληνισμού»(Εναλλακτικές εκδόσεις,πρόλογος Σπ. Βρυώνη-μπορείτε να τον διαβάσετε εδώ: http://www.ardin.gr/node/2696) νομίζω ότι τεκμηριώνεται επαρκώς ότι η νεοελληνική συνείδηση είναι αρκετά παλαιά υπόθεση(ανάγεται κατ’ αυτόν στο 1204,περνά στον κοινοτισμό της Τουρκοκρατίας και τη λαική ιδεολογία και παράδοση).
    Παραθέτω ένα μικρό απόσπασμα από τον πρόλογο του Σπ. Βρυώνη:

    Η συνέχεια του νεώτερου ελληνισμού μπορεί να διαπιστωθεί, όπως αναφέρει[ενν.ο Γ.Καραμπελιάς], στη βαθύτατη ανάμνηση της Άλωσης και του θανάτου του τελευταίου βυζαντινού αυτοκράτορα, που συνέβη κατά τη διάρκεια της. Οι θρήνοι επιζούν όχι μόνο στη λόγια φιλολογική, αλλά και στην προφορική παράδοση. Η συνέχεια, εγγράφεται μάλιστα και στο θεσμικό πεδίο, με την επιβίωση και την επίσημη αναγνώριση των πατριαρχών ως ηγετών του ορθόδοξου πληθυσμού από τους σουλτάνους. Το Πατριαρχείο συνέχισε να συγκαλεί την πατριαρχική Σύνοδο, να ηγείται μιας σημαντικής εκκλησιαστικής γραφειοκρατίας μητροπολιτών και επισκόπων, και σε έναν ορισμένο, αλλά μικρότερο, βαθμό συνέχισε να θεραπεύει το εκπαιδευτικό σύστημα. Προ πάντων έτσι διεσώθη το παραδοσιακό ημερολόγιο των εορτασμών, τόσο χριστιανικής όσο και ειδωλολατρικής προέλευσης. Η εκκλησία ανέλαβε, σε αυξανόμενο βαθμό, το ρόλο της διάσωσης της ελληνόφωνης ορθόδοξης κοινότητας, όπως επίσης και των άλλων ορθόδοξων εθνικών ομάδων. Έπρεπε να υιοθετήσει μια αμυντική στάση αντίστασης στο ισχυρό ρεύμα του εξισλαμισμού των πιστών, και της ανάλογης επιρροής των καθολικών και των προτεσταντών της Δύσης.

    Επίσης ο Σπ. Κουτρούλης στο τελευταίο του βιβλίο «Ο κόσμος ο μικρός, ομέγας» (Εναλλακτικές εκδόσεις, Αθήνα 2010) έχει μια φράση-κλειδί: «Στον νεοελληνισμό δεν κατασκευάζει το κράτος το έθνος, αλλά το έθνος δημιουργεί κράτος»(μν.έργον,σελ.255).

    Τέλος ο Κ. Σιμόπουλος στο έργο του «¨Ξενοκρατία Μισελληνισμός και Υποτέλεια» αναφέρει τα εξής περί συνέχειας:

    «Η ελληνική ιστορία έχει μια ιδιοτυπία, μοναδική ίσως στην οικουμένη. Είναι ιστορία αδιάλειπτων αγώνων για επιβίωση. Αμύνεται απεγνωσμένα ο ελληνισμός επί είκοσι αιώνες. Και ο αγώνας του έχει κυρίως συνειδησιακό χαρακτήρα. Υπερασπίζεται την ελληνική υπόσταση, τη γλώσσα, συντηρεί την ιστορική μνήμη. Η αντίσταση του αποτελεί θαυματουργική ενωτική ουσία που τροφοδοτεί και καλλιεργεί μια λαική ιδεολογία που επιζεί διαμέσου των αιώνων. Αυτή η ιδεολογία ταξιδεύει, με πορθμείο το Βυζάντιο, ως την τουρκοκρατία επανασυνδέοντας το νέο ελληνισμό με τις αρχαίες καταβολές. Η εθνική συνείδηση αφυπνίζεται στους τελευταίους βυζαντινούς αιώνες δυναμώνει κατά την περίοδο της δουλείας και διαμορφώνεται τελικά σε βούληση για ελευθερία και ανεξαρτησία.Υπάρχει μια συνέχεια που δεν χρειάζεται να είναι ευθύγραμμη, ορατή πάντοτε και «καθαρόαιμη». Αρκεί η επίγνωση της κοινής καταγωγής, η καθολική συνείδηση για τις κοινές πολιτιστικές πηγές και τις κοινές παραδοσιακές αξίες».
    (Κυριάκος Σιμόπουλος, Ξενοκρατία Μισελληνισμός και Υποτέλεια,εκδ. Πιρόγα,δέκατη έκδοση,σελ.11).

    Σας ευχαριστώ πολύ για τη φιλοξενία.

    Σχόλιο από ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΤΟΜΟ | Αύγουστος 20, 2010 | Απάντηση

  4. […] ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΙΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΜΕ; […]

    Πίνγκμπακ από ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΙΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΜΕ; « ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΤΟΜΟ | Αύγουστος 20, 2010 | Απάντηση

  5. Το σωστό λίνκ για τον πρόλογο του Σπ. Βρυώνη:
    http://www.ardin.gr/node/2696

    Σχόλιο από ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΤΟΜΟ | Αύγουστος 20, 2010 | Απάντηση

  6. Διόρθωση στο απάσπασμα του Σιμόπουλου:
    είναι από τη σελ. 9 του προμνημονευθέντος έργου.
    Συγγνώμη για τα λάθη.

    Σχόλιο από ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΤΟΜΟ | Αύγουστος 20, 2010 | Απάντηση


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: